Eigentlich…

… wollte ich mir nach meinem Marokko-Urlaub (siehe hier für einen kurzen Bericht oder hier für einen Bericht über die Sprachen Marokkos) in Amsterdam die Albert Watson Fotoausstellung „Maroc“ in der Kahmann Galerie ansehen.

Ich bin zeitlich passend angereist, habe meine Sachen in ein Schließfach am Bahnhof gepackt und bin zur Galerie geeilt.

Fakte…

… poste mia maroko ferio (vidu tie-ĉi por mallonga impresotie-ĉi por artikolo pri la lingoj de maroko) mi volis spekti la foto-ekspozicio de Albert Watson „Maroko“ en la Kahmann galerio.

Mi alvenis ĝustatempe, stivis mian sakon en ŝranko en la ĉefa stacidomo kaj rapidis al la galerio.

***

Leider stand ich unerwartet vor verschlossener Tür und somit war die einzige Chance, bei diesem Aufenthalt die Ausstellung zu sehen, hinüber.

Aber hey, als ich den ersten Frust überwunden hatte, habe ich mir erst mal ein schönes Café gesucht. Heiße Schokolade und ein originelles niederländisches Sandwich wirken sich wohltuend auf die Laune aus. Dann habe ich mich mal zum Hotel begeben um einzuchecken.

Bedaŭrinde, mi staris antaŭ fermitaj pordoj kaj tiel la sola ŝanco por vidi la ekspozicion dum ĉi restado estis perdita. Sed he, kiam mi venkis la unuan ĉagrenon, mi serĉas iam belan kafejon. Varma ĉokolado kaj originala nederlanda sandviĉo vere plibonigas la humoron. Tiam mi iris al la hotelo por registrado.

***

Am nächsten Tag bin ich dann ausgeruht und gestärkt zu Fuß und per Boot durch die Stadt gestreift.

La venontan tagon mi refortigite esploris la urbon per piedo kaj per ŝipo.

***

Rechts vor links bei der Grachtenfahrt: / dekstra antaŭ maldekstra dum la vojaĝo en boato:

IMGP9990_klein

Hausboote und, natürlich, eine Windmühle. / Boataj hejmoj kaj kompreneble ventomuelejo (karaj nederlandanoj, bonvolu pardoni la kliŝon)

IMGP0143_klein

Nächtliche Häuserfassade / noktaj domoj:

IMGP0398_klein

Ihr seht, Amsterdam ist zu jeder Tageszeit schön!

Jen, vi vidas ke amsterdamo estas bela je ajna tempo de tago (kaj de nokto)!

***

Es ist auch bis 17.01. noch das Amsterdam Light Festival zu bewundern, mit speziellen Lichtinstallationen und Kunstwerken.

Ĝis la 17a de ĵanuaro oni povas spekti la amsterdaman festivalon de lumoj, kun speciala lumo instalaĵoj kaj artaĵoj.

Baum mit Lichtprojektion. / Arbo kun lumprojekciaĵo.

IMGP0171_klein

Wenn man innerhalb des Kreises läuft oder rennt, fliegen die Vögel mit einem mit. / Se vi piediras kuras en la rondo, la birdoj flugas kun vi.

IMGP0248_klein

***

Dem Weihnachtsmarkt habe ich auch einen Besuch abgestattet und dort eine Portion Poffertjes verdrückt. Die Portion war groß aber die waren echt lecker, da kann man ja nichts übrig lassen 🙂

La kristnaskomerkaton mi ankaŭ vizitis kaj manĝis unu porcion Poffertjes. Porcio estis granda sed ĝi estis vere bongusta, do oni povas lasi nenion 🙂

***

Die Niederlande sind ein Nachbarland von Deutschland und doch war ich vorher noch nie dort. Ich habe mich dort sehr wohlgefühlt. Liebe Nachbarn, ich komme jetzt öfters.

Nederlando estas najbarlando de germanio sed antaŭe mi neniam estis tie. Mi sentis min tre bone. Karaj najbaroj, mi venos pli ofte nun.

Kommentar verfassen

