Kelkfoje, oni havas streĉan tagon. Sed kion oni faras por malstreĉiĝi? Nepre ne estas la plej bona ideo de simple kuŝiĝi sur la sofon kaj spekti la televidprogramon. Anstataŭ tion multaj homoj ja faras sporton. Mi ne faras sporton je la laborfino, ĉar poste tago kiel tion mi ne plu volas forlasi mian hejmon. Sed mi scias, ke ankaŭ ne faris ion bonan, kiam mi nur kuŝas sur la sofon. Do, kion faru?

Mi aŭskultas muziko de Johnny M. kaj mi dancas tra mia apartamento. Mi „fordancas“ ĉion kiu ĝenis min dum la tago. Mi perdas la fizika kaj la mensa streĉon.

Unu de miaj plej ŝatataj kantoj:

Eble lia plej sukcesa kanto:

Se vi estas bona homo, vi ne rigardu la malsimilaĵoj inter la homoj….

Dancu vere helpas. Estas iomete kiel sporto. Sed sen sporto. 😉

Poste, kiam mi havas la adrenalino ekstere de la korpo, mi finfine ja kuŝas sur la sofon. Kun bona teo kaj kun bela iluminado. Eble ankaŭ kun bona libro por legi. 

IMGP0476
Ankaŭ kandeloj kaj agrabla etoso helpas (post la dancado!). Auch Kerzenlicht oder allgemein eine angenehme Atmosphäre hilft (nach dem Tanzen!).

Mi trovis trian eblecon (kiam mi eĉ ne volas danci). Mi baniĝas. Banujo plena de varmega akvo, mallaŭta muziko (tiam ne „Regestilo“, kompreneble, krom vi volas danci en la banujo). Kaj ankaŭ kelkaj kandeloj. Ne forgesu elŝalti vian telefonon kaj la porda sonorilo, se eble.

***

Was macht Ihr zur Entspannung?

Machmal hat man ja einen stressigen Tag. An dem man froh ist, wenn man nachhause kommt und am liebsten gar nichts mehr machen würde. Aber was kann man zur Entspannung tun? Es ist wirklich nicht die allerbeste Idee, sich einfach nur auf’s Sofa zu legen und dort liegen zu bleiben, bis man dann ins Bett geht. Manche machen nach Feierabend ja Sport. Ich nicht.

***

Ich höre mir per Kopfhörer Musik von Johnny M. an und tanze dazu durch meine Wohnung.  Eins meiner liebsten Lieder von ihm, sein wahrscheinlich erfolreichstes (weil eswirklich viele Menschen kennen) und noch ein echt mitreißendes: [Bona homo – Text: Wenn Du ein guter Mensch bist, achtest Du nicht (nur) auf die Unterschiede zwischen den Menschen…].

***

Natürlich lege ich mich irgendwann dann doch hin. Ich sorge dann für eine schöne Beleuchtung und eine angenehme Atmosphäre. Ich mache mir einen Tee und manchmal, wenn ich dann noch nicht zu müde bin, nehme ich gerne ein gutes Buch zur Hand.

Und noch eine dritte Möglichkeit fuktioniert für mich gut: Ein heißes Bad! Eventuell auch mit leiser Musik unterlegt. Dann natürlich keine Reggae Musik, weder auf Esperanto noch in anderen Sprachen 😉 außer man will in derBadewanne tanzen.

Liebe Leser, was macht Ihr zur Entspannung? Oder habt Ihr nie Stress?

****

Karaj legantoj, kion VI faras por mastreĉiĝi? Aŭ ĉu vi neniam havas streĉon?

 

3 Gedanken zu “Kion vi faras por malstreĉiĝi?

  1. Also ich verzieh mich nach Phnom Penh, funktioniert ganz gut für mich 🙂 Gestern waren wir auch tanzen, auf einem Street Festival, was aber ohne Essensstände, Ausstellungen und dergleichen war, sondern einfach eine Party auf der Strasse. Wir haben zu „Jungle“ Music gedanct 🙂 This is living.

    Gefällt 1 Person

Kommentar verfassen

