Kelkfoje oni pensas ke oni tre suferas. Kelkfoje tio ne estas la vero.

Sabate nokte mi marŝis. Kial mi faris tion nokte? Mi parolos pri tio en alia artikolo. Sed por nun, la grava detalo pri kio mi volas rakonti estas ke mi paŝis sur io pinta. Mi subite sentis doloron en mia dekstra piedo. Kiam mi kontrolis la plandumon de mia ŝuo, mi trovis najlon kiu staris en la plandumo. Kunmarŝantoj ofertis helpon al mi sed mi ne vere volis ekscii kion okazis. Ĉar mi ne volis decidi ke mi ne povas fari la marŝadon. Do mi daŭrigis marŝi tra la nokto.

2017-03-21 07.15.15

En la frua mateno, post 40km, kiam ĉion doloris, mi aparte sentis fortan doloron en mia dekstra piedo. Mi pensis ke eble la vundo kaŭzate de la najlo estus pli malbona ol mi pensis. Fakte, mi pensis ke mi havas tre grandan problemon pri mia piedo. La penso ke la certe malbona vundo inflamis dum la nokto ne foriris. Preskaŭ mi ne daŭrigis.

Por aliaj kialoj mi tamen daŭrigis kaj sukcezis fini la marŝadon.

Kiam mi revenis hejme, mi preskaŭ ne kuraĝis malfermi la ŝuojn. Mi timis kion mi povus ektrovi. Unue, mi ne vidis ion. Do, mi duŝis kaj poste denove zorgeme rigardis mian piedon. Mi ne vidis ion. Post mi kuŝis sur la sofo dum unu horo, mi rimarkis ke jes, mi havas doloron en ambaŭ piedoj, sed mi ankaŭ rimarkis ke la doloro estas same forta en ambaŭ piedoj. Ne vere estis la kazo ke la dekstra pli doloris ol la maldekstra.

Do fakte, mi tute ne havis problemon kaj eĉ ne havis vundon.

Mi skribas pri tio ĉar mi lernis ion tre valora. Kelkfoje estas nur viaj pensoj kiu estas malbona. Sed tio povas havi sekvojn. Mi preskaŭ perdis la kuraĝon kaj la motivadon. Pri malgranda najlo.

*****************************************************************

Samstag Nacht war ich wandern. Warum ich das nachts gemacht habe, erzähle ich in einem anderen Artikel. Aber was ich hier erzählen will, ist, dass ich in einen Nagel getreten bin. Ich habe etwas spitzes, schmerzhaftes am Fuß gespürt. Mitwanderer hatten gleich Hilfe angeboten aber ich wollte nicht nachsehen, wie schlimm es ist und ich wollte nicht entscheiden müssen, dass ich die Wanderung abrechen müsste.

Also bin ich weitergegangen. Bis ich irgendwann, am frühen Morgen, als mir schon ziemlich viel weh tat, überzeugt war, dass ich ein ganz schlimmes Problem an meinem rechten Fuß habe. Mir tat vieles weh aber ich spürte einen konzentrierten Schmerz rechts. Ich hätte beinah aufgegeben. Aus verschiedenen Gründen bin ich doch weitergegangen und konnte die Wanderung beenden.

Als ich dann zuhause war und nach der Dusche meinen Fuß genau inspiziert habe, konnte ich keine Wunde finden. Nach einer Weile Ausruhen habe ich festgestellt, dass mir beide Füße gleich schmerzen und nicht etwa der rechte mehr schmerzt als der linke. Ich hatte gar kein Problem, ja nicht einmal eine Wunde.

Ich schreibe hierüber weil ich etwas wertvolles gelernt habe. Manchmal sind es nur die eigenen Gedanken, die schlimm sind. Aber sie bleiben nicht folgenlos. Ich hätte ja fast meinen Mut und meine Motivation verloren. Wegen eines kleinen Nagels.

Kommentar verfassen

